חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרגולות בחיפה – הבחירה הנכונה

אם גם אתם מתגוררים בחיפה ומחפשים עסק שמציע פתרונות ייחודיים לבית בדמות פרגולות בחיפה, גדרות, מטבחי חוץ ועוד, חשוב שתדעו מהם אותם פתרונות אידיאליים שמתאימים לצרכים שלכם. במאמר זה נתמקד ונפרט אודות שלוש סוגי פרגולות, הפרגולה דמויית העץ, התלויה והמתכווננת.

 

פרגולה מתכווננת – על מה מדובר?

פרגולה מתכווננת מתאימה לסביבה הביתית וכן למבנים מסחריים שונים. פרגולת אלומיניום זאת מספקת ללקוח אפשרויות נרחבות של הצללה. כלומר, ניתן להחליט לפתוח את הפרגולה ברמות שונות וזאת על מנת לאפשר כניסה אל אור ואוויר ומנגד ניתן גם להחליט לסגור אותה לחלוטין ועל ידי כך ליהנות מסגירה אטומה בפני גשם ומפני אור היום. היתרונות של פרגולה מלבד העובדה שהלקוח הוא זה שמחליט על רמת הפתיחה/סגירה שלה הם שיש אפשרות להתאים אותה לכל מבנה, שהיא אינה מצריכה כל מיני שינויים מיוחדים במבנה, הבנייה/התקנה שלה מהירה והיא מאפשרת הצללה בדרגה הרצויה בשילוב יופי אסתטי חיצוני וניתן להזמין פרגולות מתכווננות בחיפה בכל מיני גוונים. בנוסף, קל מאוד להפעיל אותה. כל שצריך הוא ללחוץ על כפתור, פעולה אחת פשוטה וידידותית למשתמש.

 

פרגולת אלומיניום דמוי עץ

אחד הטרנדים האופנתיים ביותר, טרנד שמאיים להפוך ללהיט קבוע הוא פרגולת האלומיניום דמוי עץ. חשוב לקחת בחשבון שלא כל העסקים מציעים פרגולות מסוג זה ולכן חשוב לברר קודם ההליכה לחנות העסק באם אותו עסק שמציע פרגולות בחיפה אכן מציע גם פרגולה דמוי עץ. כאן מדובר על פרגולות העשויות  מפרופילים של אלומיניום הנצבעים בכל מיני גוונים דמויי עץ. כיוון שהמראה הטבעי של העץ הוא המראה האטרקטיבי ביותר זה שנים, אך הוא גם מחייב תחזוקה קבועה, רוב האנשים בוחרים בפתרון הביניים שמאפשר את כל היתרונות של האלומיניום יחד עם הגוון היפהפה של העץ. פרגולות אלומיניום דמוי עץ אינה מחייבת תחזוקה כלל וכלל ויש אפשרות לבחור בגוון העץ המתאים לכם, אם מדובר על גוון דובדבן מהגוני, גוון עץ אורן ועוד. חשוב לוודא עם אותו עסק שמוכר פרגולות בחיפה שטכניקת הצביעה של פרגולות דמויות העץ אכן מותאמת לאקלים הישראלי.

 

פרגולה תלויה

סוג נוסף של פרגולות הוא הפרגולה התלויה. פרגולה זו כוללת את הגג בלבד, ללא שום מערכת תמיכה על האדמה. הגג של הפרגולה יישען על מסגרת  שנתלית באוויר (באמצעות מוטות תלייה  על ידי קיר או גגון. היתרונות של פרגולה זו הם שהיא אינה תופסת שטח יקר ולכן היא אידיאלית במרפסות ושהיא אינה מסתירה את הנוף. כעת, כל שנותר הוא לקבל החלטה לגבי סוג הפרגולה המתאימה לתקציב ולצרכים שלכם. בהצלחה בבחירה!

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?