חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי דמוי עץ חיצוני

קניתם בית, עיצבתם אותו במו ידיכם ואתם גאים בתוצאה. רק משהו אחד חסר לכם. חיפוי דמוי עץ חיצוני. כן, מסתבר שיותר ויותר אנשים לא רוצים את העץ כחומר גלם אצלם בבית אבל מוכנים ורוצים שהחיפוי לקירות הבית שלהם יהיה דמוי עץ. יש לך יתרון מאד ברור מבחינה אסתטית, זה פשוט נראה טוב יותר מבטון רגיל. אנשים רוצים לבנות מבטון, אבל רוצים שהבית ייראה כמו מעץ כי המראה של עץ נראה יפה יותר ומזמין. התופעה הזו של אנשים שרוצים להחצין את ביתם היא ידועה מוכרת. כיום לזוגות צעירים קשה מאד להגיע לקנות דירה. אחרי שהם עברו את כל מסע הייסורים לשם הם רוצים לחוש גאווה במה שהם בנו. אדם המשנה את דעתו על זולתו מעורר בזולת תגובות חזקות יותר מאדם המתמיד בהערכה זהה ואחידה. מכאן צפוי, שאדם יחזיר יותר חיבה לזולתו אם הוא פותח בהערכות שליליות ומסיים בהערכות חיוביות, מאשר אם הערכותיו חיוביות לכל אורך הדרך. כך גם יחזיר אדם פחות חיבה למי שפותח בהערכות חיוביות ומסיים בהערכות שליליות, מאשר למי שמתמיד בהערכות שליליות. הרגשה זו נעימה ומעוררת גאווה עצמית, והיא מצטרפת להערכה החיובית ומגבירה את השפעתה. זהו מצב של רווח, שאינו מצוי בסדרה אחידה של הערכות חיוביות. לעומת זאת, הערכה שלילית בעקבות בערכה חיובית גורמת לאדם תחושה שהזיק לעצמו. הרגשה זו פוגעת בגאוותו העצמית, אינה נעימה לו והיא מצטרפת להערכה השלילית ומגבירה אותה. זהו מצב של הפסד. חיפוי דמוי עץ חיצוני פותר את הבעיה הזו. היא נותנת לאותו בעל בית יכולת להתגאות במה שעשה. זה חשוב להרגיש טוב עם מה שאתה עושה. ההרגשה הטובה הזו היא לא רק חיצונית כדי להשוויץ בפני השכנים שלך אלא גם לייצור הרגשה פנימית טובה עם עצמך ובתוך ביתך. כאשר אתה יודע שיש לך חיפוי דמוי עץ חיצוני הרגשת הביטחון שלך משתפרת ואתה יכול לשפר את יחסך עם בני משפחתך. זה חשוב מאד לא פחות מבחירת ביתך.

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?