חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תחזוקת גדר – תמיד יש לקחת בחשבון

אחד הדברים החשובים ביותר אותם יש לקחת בחשבון טרם קונים ומתקינים גדר הוא נושא תחזוקת הגדר. רבים קונים גדר מסוג זה או אחר אך אינם לוקחים בחשבון את העובדה שהם יצטרכו לתחזק בקביעות את הגדר או להשכיר את שירותיה של חברה שתבצע את התחזוקה. דבר שמחייב הוצאה לא קטנה. במאמר זה הקוראים יוכלו להבין מהי תחזוקת גדר, כמה זה עולה ומהי הגדר שזקוקה לתחזוקה מינימאלית. הבה נתחיל..

 

תחזוקה

תחזוקת גדר משמע כל אותן הפעולות אותן יש לבצע על מנת להבטיח שמירה לאורך זמן ותפקוד תקין של הגדר. התחזוקה יכולה להיעשות באופן עצמי (יש לקחת בחשבון קנייה של חומרים וכלים מיוחדים). או על ידי השכרת שירותיה של חברה המספקת שירות תחזוקת גדרות. תחזוקה תמיד תכלול קניית חומרים החיוניים לשמירה על תפקוד הגדר, תיקון בעיות שונות בגדר הגינה או החצר, תחזוקה מונעת (כמו למשל הדברה נגד חרקים במקרה בו מדובר על גדר עץ לגינה) ופעמים גם שדרוג הגדר וזאת על מנת שתוכל לספק את אותה הגנה או נראות מרשימה בה הלקוח מעוניין. הדבר החשוב ביותר אותו יש לזכור הוא שתחזוקה משמע הוצאה נלוות להוצאה על קניית הגדר והתקנתה ולכן תמיד בעת קנייה של גדר מסוג זה או אחר יש לברר מהי התחזוקה החיונית לאותו סוג.

 

גדרות מסוגים שונים – תחזוקה

  • גדר עץ – היתרון המרכזי של גדר זו הוא היופי שלה. החסרונות המרכזיים הם העלות והתחזוקה. גדרות עץ מועדות לפורענות בכל הקשור אל פגעי מזג האוויר וחרקים ולכן חשוב לתחזק גדר זה ביסודיות ובעקביות. גדר מושפעת מחום וקור ויכולה להתכווץ, להירקב ולהתחיל להתפורר. בנוסף, יש חרקים שחיים באופן קבע בעצים ומכרסמים אותם ולכן תמיד חשוב לדאוג לבצע הדברה נגד חרקים בעץ הגדר.
  • גדר פלסטיק – היתרונות של גדרות פלסטיק הם טווח המחירים הרחב ורמות האיכות שלהן. באם מחליטים לבחור בגדר פלסטיק באיכות בינונית ומטה חשוב לקחת בחשבון שגדר זו לא תחזיק מעמד לאורך זמן גם אם תתחזקו אותה וקרוב לוודאי שמדי תקופה תצטרכו להחליף גדר פלסטיק אחת באחרת, שכן לגדר זו יש פעמים רבות נטייה להישבר או שצורתה מתעוותת.
  • גדר תיל – מצריכה תחזוקה קבועה שעיקרה תיקונים שונים וניתן לעבור דרכה בקלות. חפירה מתחת לגדר זו מאפשרת כניסה לחצר ביתכם.
  • גדר אלומיניום – זוהי גדר חזקה, עמידה בפני פגעי מזג האוויר, קלת משקל שאינה מחייבת תחזוקה. גדר זו אינו מחלידה ומוצעת לצרכנים במגוון צבעים ועיצובים.

 

לסיכום, טרם קניית גדר תמיד חשוב לברר מהי התחזוקה הנדרשת לגביה והאם תחזוקה זו מצריכה זמן והוצאה כספית.

תחזוקת גדר

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?