חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרגולות השוואת מחירים

אם גם אתם הגעתם למסקנה שאתם מעוניינים בפרגולה לחצר ביתכם או למתחם החיצוני של בית העסק, כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור את הפרגולה המתאימה ביותר. כיצד מבצעים את הבחירה הנכונה? באמצעות איפיון נכון וכמובן באמצעות השוואת מחירים. במאמר זה נסביר לגבי פרגולות השוואת מחירים ואיפיון מדויק טרם קנייה.

 

מאפיינים וקונים – פרגולות

חשוב לקחת בחשבון שיש הבדלי מחיר בין סוגים שונים של פרגולות וזאת בדומה לכל מוצר אחר שמוצע לצרכן. המחיר של הפרגולה ישתנה בהתאם לחומר ממנו עשויה הפרגולה, הגודל שלה, הצבע והמרקם ואיכות החומר. לכן, טרם אתם מתחילים בתהליך פרגולות השוואת מחירים חשוב שתבינו מהם הצרכים שלכם ותחליטו במה אתם מעוניינים. איפיון תמיד יהיה מורכב מהדברים הבאים:

  • מטרה – חשוב להחליט האם חשוב לכם שהפרגולה תשמש אתכם בעיקר מבחינה אסתטית או שמא אינכם מעוניינים להתפשר ולכן אתם מעוניינים בפרגולה שמשלבת אסתטיות והצללה יעילה.
  • תקציב- יש להגיע להחלטה מהו התקציב הקיים לקניית פרגולות.
  • גודל – תמיד יש למדוד את השטח בו אתם מעוניינים להתקין את הפרגולה ולספק מידע זה למומחים בתחום וזאת על מנת שאלו יוכלו לייעץ לכם לגבי הגודל המתאים של הפרגולה.
  • חומר- חשוב לבחון את היתרונות והחסרונות של חומרים שונים מהם בונים פרגולות ובהתאם להגיע להחלטה האם אתם מעוניינים לרכוש פרגולות אלומיניום (הנפוצות ביותר) או פרגולות עץ. נכון להיום יש אפשרות לבחור גם פרגולת אלומיניום דמויית עץ.

 

פרגולות השוואת מחירים – כיצד הוא בנוי

מחירון פרגולות השוואת מחירים כולל סעיפי חובה וסעיפי רשות. חלק מסעיפי החובה כוללים את מחיר חומר הגלם ממנו עשויה הפרגולה (אלומיניום, עץ וכו'), מחיר למטר ללא קיר תומך, מחיר למטר לפרגולה שנבנית על משטח מרוצף וללא קיר שתומך, מחיר סוג הכיסוי, אם הכוונה היא לקורות עץ דקות, כיסוי במבוק עבה או כל חיפוי אחר ועוד. הבחירה בפרגולה שעשויה אלומיניום, נשענת על קיר תומך וממוקמת על רצפה מרוצפת תוזיל משמעותית את המחיר.  שכן, כאן כל אלו מוזילים את ההוצאה על קניית חומרי הגלם, מחיר זמן העבודה והנחת התשתית לפרגולה.

 

לסיכום, קבלת החלטות נכונות והשוואת מחירים תוביל לבחירה הנכונה של הפרגולה המתאימה ביותר. בהצלחה!

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?