חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גדר לבנה – על מה מדובר?

אנשים רבים שמעו על גדרות העשויות מאלומיניום, גדרות העשויות מבטון, אבן, פלדה וחומרים נוספים אך הם אינם מבינים מהי ההתעניינות הגדולה של השנים האחרונות בגדרות לבנות. במאמר זה נסביר מהי אותה גדר לבנה ומה סוד הקסם שמוביל כל כך הרבה אנשים לקנייתה. הבה נתחיל..

 

יושבים על הגדר..

בניגוד לשיר של אריק איינשטיין רובינו לא יושבים על הגדר אלא יושבים באותם מתחם אותו מקיפה הגדר או מצויים בחלק החיצוני של הגדר. אם גם אתם מעוניינים לתחום את החלק החיצוני של ביתכם או מקום העבודה שלכם ועל ידי כך לציין שמדובר על שטח פרטי, חשוב שתבדקו מהי אותה הגדר המתאימה לאותו שטח אותו אתם מעוניינים לגדר ומהו התקציב הקיים לקנייתה. חשוב לקחת בחשבון שיש פרמטרים רבים המשפיעים על קניית הגדר, ביניהם תקציב, עיצוב, מידות, גוונים ועוד.

 

גדר לבנה – על מה מדובר?

אם בעבר רוב הגדרות היו באותו גוון ובגדלים סטנדרטים, כיום יש עולם שלם של גדרות בכל סגנונות העיצוב, המידות, החומרים והגוונים. אחת מאותן גדרות לה יש ביקוש רב היא גדר לבנה. גדר שמצליחה לשלב את הנוסחה המנצחת של פונקציונאליות ואסתטיות. כיוון שהצבע הלבן הוא צבע ניטראלי הוא מאפשר שילוב של כל צבע בו מעוניינים בגינה או בחצר. אין משנה אם אתם מחליטים לקנות ריהוט שעשוי מעץ, במבוק או ריהוט שעשוי מברזל ובד, גדר לבנה תשתלב באופן הרמוני עם יתר המרכיבים בחצר הבית או מקום העבודה שלכם. מלבד העובדה שמדובר על צבע ניטראלי שמשתלב עם כל סגנון עיצוב, מדובר על צבע נעים וחגיגי המשרה שלווה ותחושה של ניקיון.

 

גדרות לבנות – סוגים שונים

יש כל מיני גדרות בצבע הלבן ולכן חשוב שכל אחד יבדוק מה התועלות של כל סוג גדר טרם הוא בוחר את אותה אחת שמתאימה לחצר ביתו. נכון להיום יש אפשרות לבחור גדר לבנה שעשויה מ- PVC, גדר עץ הצבוע בלבן, גדר לבנה מחומר אלומיניום, גדרות מפלסטיק ועוד. כך או כך טרם בחירת הגדר שתתחום את ביתכם או את בית העסק שלכם חשוב לוודא שהחומר ממנו עשויה הגדר אכן מתאים לאותו איזור בו מעוניינים למקם אותה, חשוב לוודא שמדובר על חומר גלם באיכות גבוהה ועל חברה שמספקת מוצר עם אחריות לאורך שנים ארוכות. בהצלחה.

גדר לבנה

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?