חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גדר אלומיניום לחצר

בכל בית קרקע בישראל הבעלים רוצים להשקיע גם בסביבה החיצונית לבית. גדר אלומיניום לחצר היא אופציה טובה מאד ויותר יותר בעלי דירות מבינים את הפוטנציאל ומתחילים להשקיע גם בסביבה החיצונית. חצר פנימית היא אזור מגודר ולעתים קרובות שטח המוקף במבנה ופתוח אל השמים. חצרות פנימיות שמשו כמקומות מפגש עיקריים באכסניות ומבני ציבור. חצרות פרטיות המוקפות בחומות או בניינים קיימות בארכיטקטורת המגורים מן התקופה בה אנשים החלו להתגורר בדירות. החצרות הפרטיות הקדומות נבנו באיראן וסין ומתוארכות עד לפני 3000 לפני הספירה. הן שימשו למטרות רבות בהן: בישול, שינה, עבודה, משחקים, גינון, ואזור שמור עבור בעלי החיים של בעלי ואורחי המבנה. לפני שהיו חצרות פנימיות, מקור אש הובער באזור מרכזי בבית, ורק חור קטן בתקרה אפשר לעשן לברוח. במשך זמן, הפתחים הקטנים הוגדלו ולבסוף הובילו לפיתוח של החצר המרכזית הפתוחה. בתים עם חצר פנימית שכיחים יותר באקלים ממוזג, היות שחצר מרכזית פתוחה יכולה להיות כלי עזר חשוב לקירור הבית במזג אוויר חם. עם זאת, בתי חצר נמצאו גם באקלים קשה יותר, בשל הפרטיות, התאורה, האוויר, השלווה והביטחון שהיא מעניקה. האלומיניום הוא מתכת קלה, שצפיפותה שליש מצפיפות פלדה או נחושת. חשיל (מחושל בקלות, השני בחשילותו אחרי זהב), רקיע (מקום ששי ברקיעותו), מתגבש ומעוצב בקלות. רך יחסית ונוח לעיבוד שבבי. לאלומיניום ברק עמום הנוצר בעקבות שכבה דקה של אלומיניום חמצני – אלומינה, המופיעה מיד בחשיפה לאוויר. האלומינה קשה ביותר, ואינה מתפוררת מגוף האלומיניום, ובכך מקנה לו עמידות לשיתוך. גדר היא מכשול שנועד לתחוֹם שטח מסוים, כדי לציין בעלות עליו ולהקשות על הכניסה אליו. גדרות עשויות לרוב מרשת או מוטות ברזל, ובעבר נפוצו יותר גדרות עץ. ייעוד הגדר: חלק מהגדרות מיועדות לסמן גבולות, חלקן מיועדות להקשות על מעבר בני אדם, חלקן מיועדות להקשות על מעבר בעלי חיים (במיוחד כאלו הרועים בשדה), חלקן מיועדות לנוי ואחרות נוצרו כחלק מתהליך אחר (למשל גדרות הנוצרות בעקבות סיקול אבנים מהשדה). לכן מומלץ מאד על גדר אלומיניום לחצר שתיתן את המענה הטוב ביותר עבורך.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?