חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גדרות אלומיניום – כל הסיבות לקנות אותן

אם החלטתם שאתם מעוניינים לגדר את השטח של הבריכה החיצונית בבית, אם אינכם מעוניינים שאנשים יתבוננו עליכם כאשר אתם נמצאים בגינה הפרטית שלכם קוראים ספר או משתזפים בהנאה או אם אתם פשוט מעוניינים לתחום את הגדר וזאת על מנת להבהיר לכל עובר ושב שמדובר על שטח פרטי אליו לא ניתן להיכנס ללא הרשאה, הגיע הזמן לבחור את סוג הגדר שתשמש אתכם. כיום, יש מבחר אפשרויות, כמו למשל גדרות מבטון, מפלסטיק, מרשתות תיל, מעץ או מאלומיניום. רוב האנשים בוחרים גדרות אלומיניום. מדוע? התחילו לקרוא!

 

גדר מרשימה וקלת משקל

בחירה בגדר אלומיניום משמע בחירה בגדר שעשויה מחומר איכותי וקל משקל. נכון להיום מוצעות ערכות מודולריות של גדרות אלומיניום להרכבה או שניתן לקנות גדר בעיצוב בו הלקוח מעוניין ולשכור את שירותיו של בעל מקצוע שיתקין את הגדר. הגדרות מגיעות במגוון צבעים כך שכל אחד יוכל לבחור את אותו צבע מיוחד בו הוא מעוניין, אותו צבע שימשוך את עיני העוברים ושבים ואת עיני האורחים שיכנסו אל החצר המיוחדת. בנוסף, יש אפשרות לבחור באותו עיצוב בו מעוניינים. קל מאוד לעבד את האלומיניום ולעצב אותו למגוון צורות וכל אחד יכול להחליט האם הוא מעוניין בגדר אלומיניום מוכנה המוצגת בקטלוג קיים או שמא הוא מעוניין בעיצוב מיוחד בהתאמה אישית לדרישותיו.דבר נוסף וחשוב אותו יש לדעת הוא שיש אפשרות למחזר את האלומיניום (כך שמדובר על חומר ידידותי לסביבה) ויש אפשרות לערוך בו ובקלות כל מיני שינויים (שינויים בעיצוב הקיים והרחבות החיוניות ללקוח).

 

אין צורך בתחזוקה ויתרונות נוספים

גדרות עץ מחייבות תחזוקה קבועה הכוללת צביעה ומשיחת העץ בכל מיני תכשירים וזאת על מנת שהעץ המושפע מפגעי מזג האוויר לא יירקב ולא יתכווץ. גדרות אלומיניום אינן מצריכות תחזוקה כלשהי. מדובר על גדר חזקה המגיעה במגוון עיצובים וגוונים שאינה מחלידה או מושפעת בדרך זו או אחרת מפגעי מזג האוויר. רוב האנשים שבוחרים גדרות העשויות מחומר האלומיניום מחליטים לקנות גדרות אלו משום החוזק שלהן, הדקורטיביות המרשימה אותה ניתן להתאים לסגנון העיצוב הקיים בבית וטווח המחירים הרחב של גדרות אלו. בהצלחה!

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?